Bevezető szolgáltatás

„Semmilyen szél nem kedvez annak, aki nem tudja, melyik kikötőbe tart.” (Seneca)

Minden cégnek van marketingje, akkor is, ha semmit nem tesz érte.
A különbség csak az, mennyit szeretne keresni vele.

Az első lépések a legnehezebbek, de a legfontosabbak ahhoz, hogy elindulj a célod felé. Ebben tudok segíteni, ha már eldöntötted, merre indulnál, de nem ismered az oda vezető utat vagy pontosan érzed: egyedül nem tanácsos belevágni. 

Ha nem látod a fától az erdőt, vagy úgy érzed, te magad vagy az erdő,

akkor bevezető marketing szolgáltatásunkra van szükséged.

A magányos farkasok kora lejárt, az időnk pedig egyre drágább.

A szimpla “találkozzunk és üljünk le beszélgetni a marketingemről” című randikban nem hiszek. Nagyon sok ilyen találkozóm volt már és egyik sem működött hatékonyan. Úgy akarok szemtől-szembe leülni egy vállalkozóval, hogy pontosan tudom és ismerem a számokat, problémákat és kész akciótervvel tudok neki szolgálni ahhoz, hogy több bevételt tudjon szerezni online valamint elérje a céljait.

Így fordítottam egyet az első randi menetén, és nem egy beszélgetéssel kezdünk.

Én és a csapatom dolgozunk először, aminek az eredményét egy személyes találkozó keretein belül prezentálom neked, így egyből láthatod, mennyire értjük azt, amit csinálunk és milyen szenvedély faktorral tesszük azt.

Először mi dolgozunk

Ahhoz, hogy ki tudjuk értékelni a céged jelenlegi állapotát, fel tudjuk mérni a marketingedben lévő hiányosságokat és egy akciótervet tudjuk letenni az asztalra, néhány apró, de elengedhetetlen tennivalóra lesz szükségünk a részedről: 

1.

A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges a jelentkezésed, melyet a lenti gombra kattintva tudsz elküldeni.

2.

Gondold át pontosan a céljaidat! Egészen konkrét eredményeket fogalmazz meg, lehetőleg számszerűsítve, hiszen minél pontosabban ismered, hová akarsz eljutni, annál pontosabban tudjuk a marketingedet ehhez igazítani. Ez az egyetlen lépés, amit senki más nem tud megtenni, csak te magad, tehát szánj rá időt és kellő energiát, mert nagyon nagy mértékben ezen múlik a marketinged sikere.

3.

Szeretném megismerni céged arculatát és az arculat különböző lenyomatait, különösen a weboldaladat. Ehhez szükség lesz az arculati kézikönyvre, ha van, amennyiben nincs, neked kell elmondanod, mit tükröznek az arculati elemek, mi a cég filozófiája, ki a célcsoportod és milyen visszajelzéseket kaptál az arculatra vonatkozóan.

4.

Hozzáférést fogunk kérni a weboldalad Analytics fiókjához. A hatékony állapotfelméréshez át fogjuk nézni a weboldalad struktúráját, tartalmát és működését keresőoptimalizálási szempontból is. Megvizsgáljuk, hogyan teljesítenek a rendszeres tartalmaid (ha vannak), és azt is, mi és miért nem működik elég hatékonyan.

5.

Majd a Facebook Vállalkozáskezelőhöz is kérünk hozzáférést, hogy meg tudjuk vizsgálni a hirdetéseid és a tartalmaid minőségét. Ha nem te kezeled a fiókot, az illetékes kollégád is be kell vonnod a folyamatokba.

6.

A Google Ads fiókod sem ússza meg a vizsgálatot. :) Mivel a marketing objektív, méréseken alapuló szakma, csakis akkor tudunk hatékony stratégiát alkotni, ha ismerjük a kampányaid teljesítményét, mérési adatait. Általános tapasztalat, hogy a legtöbb cég marketingje éppen itt bukik el, a rossz mérőzésen, ami miatt nincs is reális visszajelzés a célcsoport viselkedéséről és a kampányok hatékonyságáról.

Ha ezeken a pontokon túl vagyunk, jöhet az igazi és izgalmas munka.

Megbeszélünk, felmérünk, kiértékelünk és készítünk egy reális akciótervet, mely pontról pontra leírja, hogyan juthatunk el a start mezőről a céljaid megvalósításáig.

Ebben a folyamatban hiszek és bízom 100%-osan! 

A személyes találkozó következik

Találkozásunk során az akcióterv és helyzetjelentés által egyértelműen kiderül, hogy tudunk-e együtt gondolkodni, érdemes-e folytatnunk az együttműködést, működik-e a kémia közöttünk annyira, hogy közösen folytassuk a sikerhez vezető utat.

Bevezető szolgáltatásunk lényege, hogy komplex képet adjunk céged jelenlegi állapotáról marketing szempontból. A beszélgetés és a felmérés eredményeit ezért összefoglaló elemzésben osztjuk meg veled a találkozón. A helyzetkép egy tükör, melyből objektív képet kapsz vállalkozásod erényeiről, gyengéiről és lehetőségeiről is – ez a sikeres marketingstratégia első lépése.

A felmérés és a személyes találkozó munkadíja: 120.000 Ft + Áfa

(Amennyiben a közös munka elkezdődik, ez az összeg az első hónap munkadíjából levonásra kerül.)

Fodor Renáta Marketing - Paláver

A halogatás a siker ellenszere.