Oktatások

A marketingről és a munkámban szerzett tapasztalataimról ugyanúgy szeretek beszélni, mint csinálni nap mint nap. Nem célom minden cég „kezét fogni”, hiszen tudom és látom, hogy vannak olyan cégek, akiknél a belsős marketing csapat  remekül működik, szépen haladnak előre, viszont szeretnének fejlődni, szeretnének új nézőpontokat kapni. Nos, ilyenkor jövök én a képbe. Sosem szerettem volna kizárólag egyetlen iparágban tevékenykedni, mert számomra az nem adna annyi kihívást, mint amire vágyom. Élvezem, hogy egy nyílászárókat gyártó Partneremnek teljesen másra van szüksége, mint egy fodrászipari termékeket forgalmazó Ügyfélnek ahhoz, hogy sikeres és erős legyen a piacon. Az oktatásban pedig pontosan ez a lényeg. Olyan nézőpontokat, tapasztalatokat átadni a kollégáknak, cégvezetőknek, amikre ők nem is gondoltak volna vagy eddig nem merték meglépni a fennálló kockázatok, akadályok miatt.

Én pontosan tudom mennyire (a szó legnemesebb értelmében) bele lehet kényelmesedni egyetlen cég marketingjébe. Ami nem azt jelenti, hogy nem pörgünk 100%-on és nem adunk bele a munkánkba apait-anyait, csupán arról van szó, hogy egy idő után minden kockázat kiszámíthatóbb lesz, ismerni fogjuk a piacunkat és a célcsoportunkat, a kampányokra adott válaszreakciók is előre sejthetőek lesznek, persze a napi meglepetések és akadályok továbbra sem szűnnek meg. Ha pedig igazán ügyesek vagyunk, hónapok alatt összerakjuk a marketing-gépezetet, és máris meglesznek a saját nézőpontjaink, adataink.

Az oktatásaim alkalmával igyekszem kimozdítani a részvevőket a komfortzónájukból, igyekszem olyan témákban vitákat, eszmecseréket indítani, amiből ők is és én is tanulhatok.
A volt vezetőim mindig arra tanítottak, hogy a tudásod akkor ér igazán sokat, ha azt képes vagy átadni másoknak is. Talán az ügynökségi tapasztalataim és élményeim vezettek el odáig, hogy a pályám kezdete óta imádok másoktól tanulni, és imádom, ha én is segíthetek valakinek egy olyan feladat sikeres elvégzésében, ami őt is és a cégét is előre viszi a magyar piacon.