„Semmilyen szél nem kedvez annak, aki nem tudja, melyik kikötőbe tart.”
/ Seneca /

Minden cégnek van marketingje, akkor is, ha semmit nem tesz érte.

A különbség csak az, mennyit szeretne keresni vele.

Az első lépések a legnehezebbek, de a legfontosabbak ahhoz, hogy elindulj a célod felé. Ebben tudok segíteni, ha már eldöntötted, merre indulnál, de nem ismered az oda vezető utat vagy pontosan érzed: egyedül nem tanácsos belevágni.

Ha nem látod a fától az erdőt, vagy úgy érzed, te magad vagy az erdő,

akkor bevezető marketing szolgáltatásunkra van szükséged.

Bevezető marketingszolgáltatásunkat olyan vállalkozásoknak ajánljuk, amelyek most indulnak vagy eddigi működésük során kisebb hangsúlyt kapott a marketing, esetleg eltévedtek a marketing útvesztőjében. Az elakadások rendszerint hiánytünetek: azt jelzik, valamiből nem elég vagy valami teljes mértékben hiányzik a cég marketingjéből. Vezetőként nem is mindig látjuk a fától az erdőt, szükség van egy külső nézőpontra és szinte minden esetben profi szakemberre is, hogy kiderüljön, hol a hiba, min kell változtatni.

Derítsük ki együtt, mire van szükséged! A magányos farkasok kora lejárt.

Mindenekelőtt személyes találkozóra, egy tartalmas beszélgetésre, amelyből kiderül, mik a céljaid, hogyan próbáltad elérni őket és hol rekedtél meg a folyamatban. Találkozásunk során egyértelműen kiderül, hogy tudunk-e együtt gondolkodni, érdemes-e folytatnunk az együttműködést, működik-e a kémia közöttünk annyira, hogy közösen folytassuk a sikerhez vezető utat.

Így készülj fel a személyes találkozóra!

Ahhoz, hogy eredményesek legyünk, érdemes jól előkészíteni a személyes találkozót. Részedről ez néhány apró, de elengedhetetlen tennivalót igényel:

  1. Gondold át pontosana céljaidat! Egészen konkrét eredményeket fogalmazz meg, lehetőleg számszerűsítve, hiszen minél pontosabban ismered, hová akarsz eljutni, annál pontosabban tudjuk a marketingedet ehhez igazítani. Ez az egyetlen lépés, amit senki más nem tud megtenni, csak te magad, tehát szánj rá időt és kellő energiát, mert nagyon nagy mértékben ezen múlik a marketinged sikere.
  1. Szeretném megismerni céged arculatát és az arculat különböző lenyomatait, különösen a weboldaladat. Ehhez szükség lesz az arculati kézikönyvre, ha van, amennyiben nincs, neked kell elmondanod, mit tükröznek az arculati elemek, mi a cég filozófiája, ki a célcsoportod és milyen visszajelzéseket kaptál az arculatra vonatkozóan.
  1. A hatékony állapotfelméréshez át fogjuk nézni a weboldalad struktúráját, tartalmát és működését keresőoptimalizálási szempontból is. Megvizsgáljuk, hogyan teljesítenek a rendszeres tartalmaid (ha vannak), és azt is, mi és miért nem működik elég hatékonyan.
  1. A személyes találkozón át fogjuk nézni a közösségi média oldalaidat, tehát készítsd elő a korábbi kampányaid, hirdetéseid anyagait, illetve szükség esetén vond be az ebben illetékes munkatársadat is a felkészülésbe. A közösségi média felületekre be kell tudnod lépni, hogy elérjük a kampányadatokat, tehát ha nem te kezeled őket, érdemes az illetékes kollégának is részt vennie a beszélgetésen.
  1. Mivel a marketing objektív, méréseken alapuló szakma, csakis akkor tudunk hatékony startégiát alkotni, ha ismerjük a weboldalad és a kampányaid teljesítményét, mérési adatait. Általános tapasztalat, hogy a legtöbb cég marketingje éppen itt bukik el, a rossz mérőzésen ami miatt nincs is reális visszajelzés a célcsoport viselkedéséről és a kampányok hatékonyságáról. Amennyiben vannak mérési adataitok, mindenképpen készítsd elő ezeket a megbeszélésre!

Bevezető szolgáltatásunk lényege, hogy komplex képet adjunk céged jelenlegi állapotáról marketing szempontból. A beszélgetés és a felmérés eredményeit ezért összefoglaló elemzésben osztjuk meg veled, a találkozót követően. A helyzetkép egy tükör, melyből objektív képet kapsz vállalkozásod erényeiről, gyengéiről és lehetőségeiről is – ez a sikeres marketingstratégia első lépése.

A halogatás a siker ellenszere.

 

Egyeztess időpontot még ma személyes találkozóra!

Send us mail

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.