Jól vagy sehogy!

Aranyszabály a marketingben, és különösen igaz a közösségi média felületeire tervezett kampányokra. Persze, nem is olyan egyszerű jól csinálni, viszont minden tanulható, és ma már nincs olyan vállalkozó, akinek ne lenne szüksége alapvető online marketing ismeretekre vállalkozása sikeréhez. Nem kell marketingessé válni, de a hatékony online jelenlét alapvetéseit muszáj ismerni ahhoz, hogy egyáltalán kimerészkedjünk a világhálóra.

Ezért kell ismerned a közösségi média működését:

  • aki nincs jelen a közösségi médiában, az a saját célpiacán sem létezik és pont;
  • a leggyorsabb eredményeket a közösségi média felületeken és a Google-ben indított kampányok hozzák pro és kontra is: pillanatok alatt virulenssé válhat egy tartalom, csak az a kérdés, hogy pozitív vagy negatív reklámot csinálsz vele;
  • a leggyorsabb visszajelzéseket is innen kapod: okos vállalkozó legalább annyit tanul a kommentekből és a megosztásokból, mint a saját üzleti tapasztalataiból;
  • ugyancsak itt tudod a leggyorsabban tesztelni új ötleteidet, például egy új arculati elemet vagy csomagolástervet, de villám-piackutatásokat is bonyolíthatsz a közösségi médiában;
  • a közösségi média ítéletalkotó közeg: akkor is megbírálnak, ha nem vagy jelen ezeken a felületeken, de ha aktív résztvevő vagy, több esélyed van rajongótábor kialakítására és nem csak passzív elszenvedője leszel a „népbíráskodásnak”;
  • célcsoportod megismerésének egyik leghatékonyabb terepe is egyben, hiszen vásárlóid gondolkodását csakis rendszeres aktivitásukból ismerheted meg, semmilyen más platform nem ennyire hatékony;
  • céged közösségi média platformjai kampányaid szerves részét képezik, hiszen innen indul a forgalomterelés: weboldalad, landingjeid sikere azon múlik, hogyan „viselkedsz” a közösségi médiában…

Tanuld meg a sikeres online marketing alaplépéseit, ismerd meg a hatékony közösségi média jelenlét titkait!

Ez a képzés neked szól, ha:

  • olyan magyar vállalkozó vagy, aki saját maga is szeretné érteni a social media világát akkor is, ha ezt a tevékenységet munkatársának delegálja vagy külsős partnerre bízza;
  • magad szeretnéd kezelni céged közösségi média felületeit, ezért tudni akarod, hogyan lehet hatékonyan posztolni, targetálni és mérni a Facebook és az Instagram oldalakon;
  • szkeptikus vagy a közösségi média hatékonyságával kapcsolatban, de hiszel az objektivitásban, a mérhetőségben és a számokban, ezért szívesen tudnál és tanulnál többet ezekről a felületekről;
  • saját marketing csapattal dolgozol és szintet lépnétek a fejlődésben: csak azt a tudást fogod tudni továbbadni, amivel te magad is rendelkezel, nem igaz?
  • szeretnél több pénzt keresni, de nem tudod, milyen online lehetőségek lennének hatékonyak számodra;
  • szívesen meghallgatnád egy szerelmes marketinges véleményét arról, miért kerül sokba, ha letegezed a 21. századi online marketing nagy lehetőségeit;
  • ha ezek után tényleg kíváncsi vagy arra, milyen egy szerelmes marketinges :)

Mire számíthatsz a képzésen?

  • csakis személyes és személyre szabott felkészítést tartok, mert ez a leghatékonyabb módja a fejlesztésnek – online oktatás keretében nem tudnánk hatékonyan gyakorolni, ötletelni és eredményesen kipróbálni az egyes megoldásokat;
  • 8 órás programra készülj, ennél rövidebb idő alatt nem érdemes foglalkozni még az alapokkal sem – a képzést követően önállóan kell kipróbálnod a tanultakat, de szükség esetén további konzultációkra is van lehetőség;
  • teljesen kezdőkkel és a közösségi médiában jártas partnerekkel is dolgozom, mindenkivel a saját szakmai felkészültségének megfelelően foglalkozom – többek között emiatt sem tartok csoportos képzéseket;
  • leszoktatlak a szürkéről: a jó reklám ellentéte ugyanis nem a rossz reklám, hanem az átlagos, tehát a közösségi médiában való sikeres jelenlétedhez megkeressük átlagon felüli, különleges előnyeidet;
  • ez az egyik szerelem-projektem a saját marketinges munkámban – imádom csinálni és attól tartok, ez fertőző :) 

Akire büszke vagyok

Mutatok egy referenciamunkát, így talán könnyebb elképzelni, mit adhat neked ez a képzés.

Zita saját vállalkozásba szeretett volna kezdeni, de semmit sem tudott az online marketingről, ezért félt belevágni. Tavaly decemberben tartottuk a felkészítést, majd logót tervezett, szalont bérelt és belevágott. Ma már önállóan kezeli a saját oldalát, beleértve a marketing kommunikációt is.

https://www.facebook.com/ziterapia

Mennyibe kerül a képzés?

Szívesen válaszolok erre a kérdésre, ha elárulod, mennyibe kerül neked, hogy nem igazodsz el a közösségi média útvesztőiben… Viccet félretéve: egyéni felkészítésre egyéni árszabás van, ahogy tucatügyfél sem létezik.

Kérd ajánlatunkat!